fredag 24. februar 2012

Heldige meg...

... som har mulighet til å holde på med hobbyene mine.
... som har en super flink mamma som kan lære meg nye ting.
... som har masse gode venninner med høy produksjon av babyer, som jeg da kan lage gaver til :-)


Nå er babyteppe til lille, perfekte Gabriel endelig ferdig. Inspirasjon og idé er fra mammaen min, og hun har hjulpet meg underveis. Aldri før har jeg brodert (ikke siden barneskole iallefall), og ikke har jeg laget babyteppe heller. Men det gav absolutt mersmak. Iallefall nå som jeg kan triksene ;-)
Og er riktig så stolt av resultatet om jeg får si det selv...



Hmmm... Ser at det kanskje vil ha en runde med strykejernet...








Siden det var mitt første teppe kjøpte stoffrutene fra Tilda (Panduro). Neste teppe vil jeg heller finne stoffer og sette sammen ulike mønstre selv. Teppet er fylt med vatt, og er laget sånn at det kan brukes som vognteppe eller leketeppe på gulvet om det ønskes.

Gleder meg til å levere det over helgen...

Ønsker alle en riktig så god helg.




5 kommentarer:

  1. Nydelig teppe! Så fint det ble med brodering:)

    SvarSlett
  2. Nydelig, heldig lita jenta som skal overta dette :) Takk for hyggelig kommentar hos meg, synes det er en kjempegøy blogg dere har, hvem liker vel ikke strikkeutfordringer?? =))) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. Nydelig teppe. Fantastisk kjekt med en mamma til å hjelpe seg, da!

    SvarSlett
  4. Kjempe fint teppe! Alltid godt å ha en snill mamma som hjelper til!

    SvarSlett